Menjador

Benvolgudes famílies:

En nom de tot l’equip de Campos Estela, volem donar-vos la benvinguda al servei de menjador de l’escola.

Des de 1968 oferim serveis d’àpats i lleure per a escoles mitjançant la continuïtat del projecte educatiu del centre i unes pautes alimentàries basades en una dieta equilibrada, divertida i segura.
Ens sentim molt agraïts i il·lusionats de poder participar en l’educació dels vostres fills al llarg del proper curs.
En el projecte d’espai migdia de la vostra escola es prioritzarà la utilització d’aliments saludables, naturals i frescos, de temporada i de proximitat, preferentment sense processar o mínimament
processats. Es minimitzaran els precuinats i els fregits. I treballarem perquè el vostre menjador sigui més BO, SA i SOSTENIBLE.
Gràcies per la vostra confiança… i bon profit!

Us volem recordar que totes les gestions del menjador, es fan a través de l’aplicació IARA Campos Estela.

Ja hem fet el canvi de curs dels vostres fills i filles. Us mantindrem el mateix patró d’assistència que el curs passat, sempre i quant, no ens notifiqueu cap canvi.

Us preguem si us plau, què, a través del servei de missatgeria de l’APP, ens notifiqueu qualsevol canvi de patró o nº de compte, així com adjuntar el document d’al·lèrgies i/o intoleràncies necessaris, actualitzats.

Data límit de notificació de canvis : dilluns 4 de setembre  de 2023

INFORMACIÓ SOBRE LA CONTRACTACIÓ DE SERVEIS

HORARIS

L’horari habitual de menjador durant el curs escolar serà de 12.30 a 15.00.
L’horari dels dies de jornada intensiva serà de 13.00 a 15.30.
L’horari d’atenció a les famílies serà de 09:00 a 10:00 h. del matí.

ALTA SERVEI DE MENJADOR PER ALUMNES NOUS
Per tal que totes i tots estiguem a punt quan arribi el moment, us adjuntem un link en el que us explica com descarregar-vos l’APP i donar d’alta els vostres fill@s.

Si durant el procés teniu qualsevol entrebanc, us demanem que envieu un correu a app@camposestela.com i us contactarem el més aviat possible.

ALTA/CONTINUITAT ALUMNES USUARIS DEL CURS PASSAT
Si ja teniu l’app descarregada, nosaltres farem el canvi de curs, i us mantindrem el mateix patró i contracte que teníeu. Si voleu fer algun canvi, sigui de fixe a esporàdic o a l’inrevés, o de dies que fareu ús del menjador, heu de comunicar-ho a través d’un missatge per l’app.
Si no teniu l’app descarregada del curs passat, però heu fet ús del menjador, heu de descarregar-la, i amb el vostre NIF i Mail, recuperar la contrasenya per poder utilitzar-la.

ÚS SERVEI MENJADOR
No es pot fer ús del menjador amb pendent de pagament de mesos anteriors.
Els alumnes que utilitzen el servei de menjador han de respectar la normativa de menjador. Cap alumne podrà marxar del menjador sense justificació i notificació prèvia.
Les famílies rebran un informe periòdic d’hàbits i comportament per a tots els alumnes, diari per I3 i mensual per la resta de cursos.
Us demanem que adeqüeu l’horari d’administració de medicaments a fora d’hores de menjador. En cas que això sigui impossible, contacteu amb la coordinadora i porteu-li la prescripció del metge.
Els alumnes amb al·lèrgies o intoleràncies alimentàries han de lliurar el certificat mèdic actualitzat a la coordinadora.

Serveis i preus:
Preu fix (mínim 2 dies a la setmana); 6,54 €
Preu esporàdic (avisa el dia que es queda); 7,20 €
Preu bon dia fix 1,15h: 35€/mes
Preu bona dia fix 1,h: 32€/mes
Preu bon dia fix 0,50h: 20€/mes .
Preu bon dia esporàdic 1,15h:4,50€ dia; bon dia esporàdic 1h: 4€ dia;
Preu bon dia esporàdic: 0,5h: 3€ dia

Els usuaris fixos que no assisteixin al menjador han d’avisar abans de les 09,30 h per poder gaudir del descompte del preu del menú.
Als alumnes inscrits com a becats, no se’ls aplicarà la beca fins que no rebem la confirmació de la mateixa per part de l’escola. Les beques es poden compactar fent una sol·licitud per escrit. La compactació és per tot el curs, no es pot canviar el criteri.
En el cas de que s’anul·li-li una excursió per mal temps, els nens que portin el menjar de casa seva, se’ls hi cobrarà la part del monitoratge.
VAGA, es considera falta avisada, s’ha d’avisar a través de la App per gaudir del descompte corresponent.

Domiciliació de rebuts:
Les quotes es domiciliaran el dia 1 de cada mes, i inclouran els usos del 1 al 30/31 del mes vençut.
En cas de devolució d’un rebut s’avisarà la família perquè realitzi un ingrés o una transferència bancària. Aquest ingrés es pot fer directament des de l’APP, o bé al banc i portar el comprovant bancari a la coordinadora del menjador.
Cada rebut retornat es penalitzarà amb 6,00 €, en concepte de despeses de gestió de la devolució.

Informació de contacte:

RESPONSABLE TELÈFON MAIL HORARI
FALTES D’ASSISTÈNCIA

Els usuaris fixos que no assisteixin al menjador han d’avisar abans de les 09:30 h per poder gaudir del
descompte del preu del menú.

Cal avisar per l’app

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES Coordinadora SOL 675 29 10 25 menjador.elparc@camposestela.com Mitjançant Tlf. o via MAIL
GESTIÓ DE PAGAMENTS I REBUTS

Emma 93 674 50 16 rebuts@camposestela.com Mitjançant Tlf. o via MAIL

Com són les racions dels àpats?

Si voleu saber la quantitat de menjar que es serveix en els àpats, podeu consultar la guia de  gramatges.

Està feta de manera molt visual per tal de que els infants sàpiguen quina quantitat s’han de servir com a mínim o com a màxim, sempre amb la possibilitat de poder repetir en el cas de que s’hagin acabat tant el primer com el segon plat i l’equip de monitoratge ho considera oportú. Recordeu que enguany no es fa l’autogestió.

Les racions s’han calculat seguint les recomanacions segons edats i gramatges que pertoquen, i tenint en compte els productes que s’utilitzen, és a dir, pes de les peces de pollastre que es compren, peix, mandonguilles…

Guies alimentació escolar