L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’escola Mercè Rodoreda som un conjunt de famílies que col·laborem per donar suport a l’escola dels nostres infants, afegint-nos a la tasca de l’equip pedagògic per oferir activitats complementàries a l’activitat docent. A més d’enriquir-nos com a persones, aquests projectes ens vinculen entre nosaltres i ens permeten crear comunitat, així com xarxes per relacionar-nos amb el barri, l’entorn educatiu i la ciutat.

Mentre el claustre és responsable de l’activitat docent, a l’AFA decidim conjuntament i organitzem el que s’ofereix a l’escola fora de l’horari lectiu. Per tant, a més d’organitzar festes, xerrades i activitats, supervisem les activitats extraescolars que es realitzen al centre.

Esperem que la informació que trobeu al web us sigui útil i us convidi a voler formar part d’aquesta comunitat.

I recordeu que la vostra participació i el vostre temps seran molt benvinguts!

40è aniversari

Ets exalumne? Vas formar part de l’AFA? Vas treballar a la nostra escola? Doncs apunta el 22 d’abril!!!
Confirma la teva assistència a8040382@xtec.cat
A partir de les 12 comptarem amb la participació d’entitats de la ciutat per fer un acte d’allò més bonic.

Concert d’hivern 2022

La festa major basada en la cultura popular catalana és el fil conductor escollit per aquest curs escolar 2022-2023.
Les festes i manifestacions de la cultura popular i tradicional del país són part del patrimoni immaterial català i un valuós llegat que es transmet de generació en generació.
L’alumnat… Llegeix més»

Santa Coloma Sona

Benvolgudes famílies,
us fem partícips d’un projecte d’escola encetat aquest any, es tracta del SANTA COLOMA SONA.
Ha sigut una experiència magnífica on l’alumnat de l’escola ha pogut viure i sentir la música com a eix transversal de l’aprenentatge i del desenvolupament de la cultura.
Aquesta proposta ve… Llegeix més»