ATURADA GENERAL DIMARTS 3 D’OCTUBRE

ATURADA DE  PAIS DE LA TAULA PER LA DEMOCRÀCIA

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que demà hi ha convocada una aturada general per diferents organitzacions sindicats i entitats de la Taula per la Democràcia en tot l’àmbit Territorial de Catalunya com a resposta a la repressió tan brutal i les imatges tan horroroses dels cossos policials estatals contra una societat catalana completament pacífica, que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic com el dret a decidir el seu futur, ens porten a la necessitat de respondre-hi. Les imatges d’ahir són més greus perquè moltes de les actuacions policials es van produir en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets i pau. Sempre hem treballat a les nostres escoles partint del principi que amb violència no se solucionen els conflictes.

Així doncs, demà 3 d’octubre l’escola romandrà tancada.

No hi haurà servei de menjador, ni activitats extraescolars.

Claustre i AMPA   de l’Escola Pallerola

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *