L’Institut Escola

SITUACIÓ

La nostra és una escola d’educació infantil, primària i secundària i que per tant acull nens i nenes de 3 a 13 anys.  Quan va ser construïda, quedava a les afores del poble i donava la sensació d’estar totalment apartada de la civilització, rodejada de descampats, no sempre nets i polits.  Actualment el creixement urbanístic ha fet que es construís per tots els voltants i està situada en una bona zona, nova i plena d’espais verds, tot i això, continuem estant en una zona rural, no urbanitzable, que ens permet gaudir d’un entorn envejable.

ESPAIS

L’escola té molt de terreny, està dividida en 4 edificis i tres patis de dimensions considerables.  Les aules són espaioses i comptem amb uns halls molt amplis, que ens permeten habilitar-los com espais per fer diferents activitats.

Disposem de biblioteca, dues aules de música, tres aules d’educació especial, sala d’expressió, aules d’ordinadors, gimnàs, aula de psicomotricitat, centre de recursos, aula de ciències, aula d’anglès aula de tecnologia i una aula polivalent.

Oferim servei de menjador amb cuina al propi centre. Està gestionat per una empresa, que també es fa càrrec del servei de monitoratge.

COM ESCOLA PRETENEM:

-Desenvolupar les capacitats individuals dels infants
-Educar en l’autonomia
-Motivar per aprendre
-Educar en la convivència i el respecte mutu
-Fomentar el coneixement, l’estimació i el respecte a la natura
-Fomentar l’aprenentatge experimental, utilitzant les últimes tecnologies
-Educar en el coneixement i l’estimació de la llengua i cultura catalana

Volem potenciar la participació, compromís i responsabilitat de tota la comunitat educativa
Volem continuar mantenint la satisfacció de la comunitat educativa i ser capaços de transmetre aquesta circumstància a l’entorn social del municipi.
Volem aconseguir millores en els resultats d’aprenentatge dels alumnes
Pretenem seguir afavorint la formació del professorat