L’INSTITUT QUE VOLEM

Dissabte l’alumnat de secundària va realitzar una preciosa pintura mural en el camp de futbol juntament amb l’artista @artsarasabe. Aquest projecte ha sigut el resultat de l’esforç de les famílies que l’han engegat i de les idees i predisposició del nostre alumnat per fer-ho possible. Han volgut deixar constància de l’institut que volen, un centre on tota la comunitat educativa treballa conjuntament, on els grans cuiden i són model pels petits, un centre inclusiu, lliure d’estereotips i prejudicis, que vetlla pel manteniment de la convivencia i la cultura de la pau, un centre on totes les persones són benvingudes. La data de realització del mural coincideix amb la manifestació del 6 d’abril de fa dos anys per reivindicar la construcció de l’edifici, recordant-nos que el desig de disposar d’un edifici continua i és una necessitat. Agraïment immens a totes les persones que ho han fet possible, a l’artista @artsarasabe per la seva predisposició i al meravellós alumnat que ahir va deixar la seva empremta en aquesta obra d’art reivindicativa.