Dates de la preinscripció del curs 2018-2019

Preinscripció

El termini de presentació de sol·licituds previstos per al segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria serà del 13 al 24 d’abril. Consulteu les dates previstes per presentar les sol·licituds als diversos ensenyaments.

Infantil i primària

BONES VACANCES!

Recordem que l´últim dia d’escola és el Divendres 22 de Juny i que ens retrobem el proper Dimecres 12 de Setembre. Us desitgem un molt bon estiu i unes bones vacances!
Els mestres i les mestres del Pallerola!

COLÒNIES DE 6è

Aquí us deixem un tastet de com s’ho estan passant els grans de l’escola!!

Vindran ben cansats però, amb les piles carregades per encarar la recta final del curs!!

PARTICIPACIÓ AL MONT QUÍMIC

ELS NENS I LES NENES DE 3R HAN PARTICIPAT A LA PRIMERA FIRA DEL MONT QUÍMIC, ORGANITZAT PER L’AJUNTAMENT DE SANT CELONI I ELS SERVEI EDUCATIU DEL VALLÈS ORIENTAL III. NOSALTRES HEM PRESENTAT UNA MAQUETA DEL CICLE DE L’AIGUA. AQUÍ TENIU L’ENLLAÇ DE LA TROBADA I TAMBÉ UN RECULL DE FOTOGRAFIES.

SORTIDA P-3 CAN MATEUET

ELS NENS I NENES DE P-3 HAN ANAT A CAN MATEUET A FER DE JARDINERS. S’HO HAN PASSAT GENIAL I ELS HI HA FET UN DIA MOLT BONIC. MIREU!!

ELS ALUMNES DE 4t VISITEM ELS AVIS

La setmana de la Diada els alumnes de 4t vam visitar els avis del Centre de dia Indaleci Losilla, per celebrar Sant Jordi.

Una classe va fer un treball d’aquarel·les amb els avis, un altre grup va passar una estoneta gaudint de jocs de taula, i uns altres nens i nenes van representar la Llegenda de Sant Jordi.

Us deixem un tastet fotogràfic d’aquestes activitats tan maques, i també l’obra de teatre.

Esperem que us agradi!!

VISITA A L’AJUNTAMENT AMB L’ALCALDE

ELS NENS I LES NENES DE 3R, HAN ANAT A L’AJUNTAMENT A TROBAR-SE AMB L’ALCALDE, FRANCESC DEULOFEU. HAN POGUT VISITAR LA CASA DE LA VILA, LA SALA DE PLENS I FINS I TOT, EL DESPATX DE L’ALCALDE. ELS ALUMNES QUE HO HAN VOLGUT, HAN POGUT FER PREGUNTES A L’ALCALDE. UNA ESTONA MOLT AGRADABLE, GRÀCIES FRANCESC I MONTSE PER REBRE’NS!

VISITA AL CIRC CRIC

ELS NENS I NENES DE 2N HAN ANAT DE VISITA AL CIRC CRIC, A SANT ESTEVE DE PALAUTORDERA. AMB L’ANIMACIÓ D’EN PEP CALLAU I DESPRÉS UN ESPECTACLE DE CIRC, HAN GAUDIT D’UNA JORNADA MOLT DIVERTIDA.

SANT JORDI 2018

AQUÍ TENIU UN TASTET DE LA DIADA DE SANT JORDI A L’ESCOLA. TALLERS, PARADETES DE LLIBRES PER A COMPARTIR, PASSEJADES PER LA PLAÇA DE LA VILA, TEATRE, CORRE CONTE I MOLTES COSES MÉS…

ARRIBA’T A ARENYS!

ELS NENS I LES NENES DE P-4 HAN FET UNA SORTIDA A ARENYS DE MAR. HAN PASSAT UN DIA FANTÀSTIC, MIREU!!

CONCERT DE PRIMAVERA 17-18

Avui dia 19 d’Abril hem fet el concert de Primavera amb els alumnes de 2n a 6è de Primària. Aquí teniu un recull de les imatges. Póximament penjarem el vídeo. Esperem que us hagi agradat tant com a nosaltres fer-lo!