Bicicletada

images-biciLa Bicicletada és una marxa esportiva no competitiva amb la finalitat de passar un dia gaudint de l’esport en família, juntament amb tota la comunitat educativa de l’escola.

Ens concentrem a l’escola un dissabte d’octubre.

Tothom qui vulgui pot agafar la bici i preparar-se per pedalar plegats fins al Parc del Riu de Corbins. Després de mitja hora de descans, tornarem cap a l’escola per dinar, juntament amb la resta de famílies que vulgueu venir, independentment de si heu anat en bici o no.

A la bicicletada hi ha tres circuits:

CIRCUIT A: Es realitzarà a l’interior del recinte de l ‘escola. És un circuit per als més petits i comença a les 12 h.

CIRCUIT B: Se surt de l’escola a les 10,30 h. en direcció al Parc del Riu de Corbins (on es fa un descans). El recorregut és d’uns 11 km.

CIRCUIT C: També se surt de l’escola a les 10,30 h. en direcció al mateix Parc del Riu de Corbins, però fent un tomb més llarg. En total uns 13 km. En els dos primers km d’aquest recorregut hi ha una pujada d’uns 300 m.

Una part del circuits B i C es fan conjuntament, i la tornada dels dos circuits es fa pel camí més curt.

A l’hora d’escollir un recorregut, cal tenir en compte les condicions físiques i personals dels vostres fills/es i si aquests aniran acompanyats pels pares/mares i germans/es.

Les famílies us heu de fer càrrec del trasllat dels participants i de les bicicletes del vostre domicili a l ‘escola i a l’inrevés.

A la tarda hi ha berenar per a les nenes i nens (pa amb xocolata) i també s’organitzen jocs tradicionals, als quals tothom hi està convidat.

bici 1

Fem comunitat