Compra de xandall i bata

Des de l’AMPA us oferim la possibilitat de comprar la roba esportiva de l’escola i la bata.

La utilització de l’equipació en les activitats esportives lectives és obligatòria per a tot l’alumnat a partir de primària.

Des del curs 2012-2013 s’ofereix un nou model de material tècnic actual. La seva adquisició es realitza per les famílies directament al fabricant i l’AMPA en gestiona el procediment. No es troba en el mercat.

Per adquirir l’equipació:

Normalment hi haurà 2 períodes de comanda anuals: al juny i al novembre. Durant el curs es disposarà d’un petit estoc de material que permetra reposar el material fet malbé a les famílies que han adquirit el xandall. Encara que fora de període no es pot garantir la seva existència.

El període de convivència del nou model amb l’antic model és il·limitat, encara que es preveu la desaparició pràctica del model anterior per al curs 2016-2017.

bataa
Bata