Menjador

Menú per a imprimir

Cliqueu l’enllaç del mes actual, per a descarregar-vos els últims MENÚS.

SETEMBRE OCTUBRE NOVEMBRE DESEMBRE GENER
FEBRER MARÇ ABRIL MAIG JUNY

Activitats mensuals de l’Espai de Migdia:

Setembre Octubre Novembre Desembre Gener
Febrer Març Abril Maig Juny

El Menjador del Puigberenguer

L’escola Puigberenguer és de les poques escoles de Manresa que compta amb un servei de cuina propi, amb un equip de cuineres, que prepara cada dia un menú equilibrat i sa per als nens i les nenes que es queden a dinar.

Els menús contenen aliments ecològics i de proximitat i són variats i equilibrats, i revisats pel Departament de Salut, dins el Programa de revisió de programacions de menús escolars a Catalunya (PReME).

El menjador i àrea de descans dels més petits i petites

• Les nenes i els nens  d’I3  disposen d’un espai de migdia on hi fan l’àpat i, en acabar, es converteix en zona de descans.
  • Els alumnes d’I4 i I5, després de dinar, fan una estona de transició a les aules (higiene, relaxació…), i després poden gaudir de les activitats programades mensualment i que es realitzen a l’exterior (en cas de pluja, romanen a les aules).

El menjador dels i les grans

• Els i les alumnes més grans dinen agrupats/des per cursos.
  • Després de dinar poden escollir entre fer activitats dirigides per les monitores, o bé jugar al pati lliurement, sota la supervisió de les monitores, seguint també la programació mensual d’activitats.

Normes del Servei de Menjador

Les famílies hauran de comprar i validar els tiquets utilitzant l’app o la web TPVEscola. Cada alumne/a que es quedi a dinar, haurà de validar el tiquet abans de a les 9.30h del matí. Si algú es descuida de validar o desvalidar el tiquet, haurà de trucar a l’escola el mateix dia abans de les 11h.

Els tiquets es podran comprar des de l’app o web de TPVEscola només amb targeta de crèdit.

A la pàgina TPVEscola, trobareu ajuda detallada de com comprar, validar i desvalidar tiquets.

Alumnes becats:

Els alumnes becats, se’ls carregaran els tiquets becats a l’aplicació de TPVEscola.

Si tenen beca del 50% podran comprar tiquets a meitat de preu.

Si tenen beca 50% compactada, podran validar un màxim de 3 tiquets becats per setmana. Si desitgen quedar-se més dies, caldrà que comprin tiquets no becats a preu normal.

El preu de cada tiquet pel curs 2023/24 és de 6,10 €. El preu ha estat ajustat al màxim per la comissió de menjador i aprovat en Consell Escolar, i inclou el dinar i el servei de monitors de menjador, entre les 12:30h i les 15:00h (de 13:00h a 15:00h els dies de jornada intensiva).

Es poden comprar tiquets i marcar els dies que els alumnes es queden a dinar utilitzant l’aplicació TPVEscola.

Si un alumne que faci ús del servei de menjador ha de sortir de l’escola en el temps comprès entre les 12.30 i les 15.00 h, cal que porti la conformitat dels pares per escrit.

Si algun alumne patís dificultats en l’adaptació al menjador, la família serà avisada per telèfon o bé per correu electrònic.

El menjador no fa menús de règim ni dóna medicacions.

Cal comunicar al servei de menjador si algun nen té alguna intolerància o al·lèrgia, per a que es tingui en compte a l’hora de dinar.

Per parlar amb la Joana, la coordinadora d’aquest servei, podeu trucar tots els matins de 9 a 10 al telèfon: 938787125

Durant el primer trimestre es donaran uns impresos per tal d’autoritzar als germans grans a recollir els petits i marxar sols cap a casa amb la responsabilitat de la família en els dies de la jornada intensiva.