Visita de l’escriptor Josep Górriz a Cicle Superior

Després que l’alumnat de CS hagi llegit alguns  llibres de l’escriptor Josep Gorriz gràcies a la maleta del PLOC, avui l’escriptor ha visitat la nostra escola. Ens ha explicat moltes de les seves experiències com a professor i com a escriptor. També ens ha llegit alguns treballs dels seus alumnes de secundària. Uns ens han emocionat i altres ens han divertit molt. Ens ha transmès moltes ganes de llegir i escriure. Abans d’acabar, també li hem pogut preguntar moltes coses, com ara quan triga en escriure un llibre o en què s’inspira. Ha estat una estona molt entranyable.

dav