Colònies a l’alberg de Santa Maria del Mar a Coma-Ruga

El passat mes d’octubre, els alumnes de l’escola Mare de Déu de Montserrat van marxar de colònies a l’alberg de Santa Maria del Mar a Coma-Ruga, a la provincia de Tarragona.

Aquí tenim un resum en forma de vídeo de tot el que vam gaudir. Llàstima de la pluja que va fer acte de presència, però ni tan sols això ens va poder treure les ganes de passar-ho molt bé!

VIDEO AQUI

1. M. Carmen

Un vídeo precioso. Gracias a los profesores por el esfuerzo que hacéis para organizar las colonias y también para montar este vídeo y publicar el resto de fotos que aparecen en la página web. No os canséis de hacerlo, por favor. A los padres, nos encaaaantaaa.. y los niños tendrán siempre un recuerdo de estos momentos tan especiales.