Carnaval a l’escola

Per motius meteorològics, la festa de carnaval que estava prevista pel divendres 24 de febrer va haver de ser suspesa, però això no ens va pas treure la ilusió de celebrar el carnaval a l’escola. Així que el rei Carnestoltes, ens va enviar una carta dient que la festa es celebrava el dimarts 28. I així va ser, una festa en la que ens vam poder disfressar, riure, ballar, cantar, i gaudir de tota l’escola celebrant aquest dia tan especial.

Els nens de P3, es van disfressar de bombolles, els de P4 de la mar i els de P5 de núvols. Els de primer van ser plantes marines i els de segon es van convertir en animals marins. Tercer eren glaçons de gel i quart pingüins que viuen molt a gust a prop del gel. Per acabar, cinquè va rememorar el Titànic i l’iceberg i els de sisè es van convertir en divertides meduses que van navegar pel pati al ritme de la música.

Ens ho vam passar d’allò més bé, i encara que falti un any per tornar a gaudir d’aquesta festa, esperarem amb els braços oberts a que torni el rei dels pocasoltes, el Carnestoltes!

1. Elisabet Vázquez

Felicidades a todos y a todas!!!! En especial a 5º, el momentazo Titanic para enlazar con los “icebergs” fue muy original. Muy grande!!!