Acte d’Inauguració del Curs Escolar 2017-2018

Avui al Castell de Cornellà de Llobregat s’han reunit totes les entitats que envolten l’educació de la ciutat per tal de fer l’acte inaugural del nou curs 2017-2018 que vam encetar ara fa una mica més d’un mes. L’acte ha estat dirigit per Montse Pérez, Regidora d’Educació i Política Social de Cornellà.

En aquest acte, dos alumnes de cicle superior de la nostra escola, la Carla de 5è i en Wael de 6è, han parlat davant de tothom, explicant quines són aquelles coses que els motiven a l’hora de treballar, i han parlat sobre el projecte que portem a terme a l’escola des de fa dos cursos. Ho han fet molt i molt bé i els hi han fet un gran aplaudiment.

Per finalitzar l’acte, en Pep Marí, un psicòleg que ha estat molts anys dedicat a la psicologia a l’esport, ens ha fet una xerrada molt interessant sobre l’auto-motivació i ens ha donat algunes idees per poder aplicar-les a les aules.

Video aqui

1. MATI TRIANO PINEDA

Ole, ole i ole els nens i nenes del Montserrat!!!!
    M’heu deixat amb la boca oberta, ha estat una presentació fantàstica.
    Si els pares i mares poguesin comparar amb altres escoles de Cornellà, podrien apreciar i valorar la bona feina que fà l’equip de mestres amb els nostres nens i nenes.
    Moltes felicitats!!!!!!