8 de març. L’escola Montserrat celebra el dia Internacional de la Dona, i la igualtat per tothom

El passat dijous dia 8 de març, a l’escola Montserrat vam celebrar el dia de la Dona i la igualtat per tothom.

Durant tota la setmana a les aules s’ha anat treballant el perquè hi ha un dia dedicat a la Dona, i per les desigualtats que moltes vegades les persones pateixen per diferents motius, i fer veure que tots som persones iguals, sense importar qui som o d’on venim.

Juntament amb el treball que s’ha anat fent, hem treballat una cançó anomenada PERSONES IGUALS, la qual ens fa veure que tothom té el mateix dret, les mateixes obligacions i les mateixes llibertats.

Per acabar de celebrar aquest dia, tots els alumnes i mestres de l’escola hem sortit al pati i hem cantat la cançó per demanar un món igualitari i més just per a tothom.