Teatre a 6è

Benvolgudes famílies de sisè,
Ahir dilluns 28 de maig varem fer l’estrena de les obres de teatre que hem estat preparant aquest curs. La llegenda del guerrer Popocathepel i la història d’una família feliç van ser les dues obres que es van representar, adaptacions de llegendes… Llegeix més»

Som una escola orquestral!

Compartim amb tots vosaltres el video documental sobre les ESCOLES ORQUESTRALS que han fet des de l’Escola Municipal de Música de Mataró. Els que hi participen són els nens i nens de 3r i 4t i estan aprenent a tocar el violí i el violoncel. També el coneixereu amb el nom de Quatre cordes. L’objectiu de l’Escola de Música, a llarg termini, és aconseguir una orquestra simfònica a la ciutat.

Els nostres delegats d’aula

Aquests són els els delegats d’aula d’aquest curs. Un cop al trimestre es reuneixen i parlen d’aspectes que els preocupen de l’escola. Fan propostes, expressen inquietuds i amb l’equip directiu decideixen com posar solució i qui se n’ha d’encarregar.
BONA FEINA NOIS I NOIES!

BONES VACANCES!

Benvolgudes famílies:
Estem acabant el segon trimestre, que ha estat curt però molt intens i profitós. Hem fet la 11ena Cursa Solidària celebrant el DENIP i ja hem pogut fer la primera collita del nostre hort i començat la segona plantada. Hem fet la tradicional tarda de jocs entre tots els nens de l’escola pel… Llegeix més»

Fruita per tothom!

Us informem que el proper  DIMARTS 6 de MARÇ, dintre de la campanya “Fruita a l’escola” repartirem per esmorzar Maduixot, Cirerol, Poma vermella, Pera Conference i Taronja.
Aquesta és la previsió de distribució de fruites per la resta del curs:
9 – ABRIL: Maduixot / Poma / Pruna / Plàtan
7 – MAIG: Albercoc / Nespre /… Llegeix més»

La sopa de pedres

Sóc un cuiner que remena les cassoles…
Tots els ingredients a punt, les olles preparades amb el brou tradicional i el vegetal. Un any més preparem un brou ben deliciós! Ah i moltes gràcies i les mares i àvies que ens van ajudar!
Aquí teniu algunes Llegeix més»