Som una escola orquestral!

Compartim amb tots vosaltres el video documental sobre les ESCOLES ORQUESTRALS que han fet des de l’Escola Municipal de Música de Mataró. Els que hi participen són els nens i nens de 3r i 4t i estan aprenent a tocar el violí i el violoncel. També el coneixereu amb el nom de Quatre cordes. L’objectiu de l’Escola de Música, a llarg termini, és aconseguir una orquestra simfònica a la ciutat.

Els nostres delegats d’aula

Aquests són els els delegats d’aula d’aquest curs. Un cop al trimestre es reuneixen i parlen d’aspectes que els preocupen de l’escola. Fan propostes, expressen inquietuds i amb l’equip directiu decideixen com posar solució i qui se n’ha d’encarregar.
BONA FEINA NOIS I NOIES!

BONES VACANCES!

Benvolgudes famílies:
Estem acabant el segon trimestre, que ha estat curt però molt intens i profitós. Hem fet la 11ena Cursa Solidària celebrant el DENIP i ja hem pogut fer la primera collita del nostre hort i començat la segona plantada. Hem fet la tradicional tarda de jocs entre tots els nens de l’escola pel… Llegeix més»

Fruita per tothom!

Us informem que el proper  DIMARTS 6 de MARÇ, dintre de la campanya “Fruita a l’escola” repartirem per esmorzar Maduixot, Cirerol, Poma vermella, Pera Conference i Taronja.
Aquesta és la previsió de distribució de fruites per la resta del curs:
9 – ABRIL: Maduixot / Poma / Pruna / Plàtan
7 – MAIG: Albercoc / Nespre /… Llegeix més»

La sopa de pedres

Sóc un cuiner que remena les cassoles…
Tots els ingredients a punt, les olles preparades amb el brou tradicional i el vegetal. Un any més preparem un brou ben deliciós! Ah i moltes gràcies i les mares i àvies que ens van ajudar!
Aquí teniu algunes Llegeix més»

CARNAVAL – 9 de febrer

MATÍ: Cap a les 10h. rebuda del  Carnestoltes. Lectura del pregó i danses dels diferents cursos.
TARDA: 15’30h Interpretació dels Playbacks dels alumnes de 5è i 6è.
Les famílies esteu convidades a la diada de Carnaval de l’escola,  Quan tothom estigui a punt, s’obriran les portes perquè les famílies… Llegeix més»

Esmorzars amb fruita!

Dintre del Pla de consum de fruita a les escoles, el proper DIMARTS 6 de FEBRER farem el repartiment de les següents fruites:
* Kiwi (120 g/alumne)
* Poma Golden (180 g/alumne)
* Taronja (200 g/alumne)
* Pera (180 g/alumne)
Aquesta serà la distribució de fruites de la resta del curs.
MARÇ: Maduixot / Pera Conference / Cirerol / Poma Vermella / Taronja
ABRIL: Maduixot / Poma… Llegeix més»