Història

L’escola Camí del Mig està situada al barri de Pla d’en Boet de Mataró, que limita amb la zona sud del barri de Cerdanyola. És una escola de doble línia però actualment té dos nivells triplicats. Va néixer al curs 1978/79 fruit de les reivindicacions veïnals per la manca de places escolars en aquell moment, a la ciutat.

Al llarg d’aquests quasi 40 anys, el centre ha escolaritzat els fills i filles de les famílies del barri i zones properes, acollint la diversitat en el ventall social de la població de la ciutat de Mataró. Els canvis que s’han produït en la composició de l’alumnat són el reflex dels canvis i l’evolució de la població als barris i a la ciutat.

La dinàmica del Claustre de professors és de tradició participativa, reflexiva i innovadora, amb una alta implicació en el funcionament del centre.