Exposició interactiva al vestíbul

Amagueu els vostres cables USB i prepareu-vos per a una explosió tecnològica!

Els i les nostres alumnes de 6è han aterrat al vestíbul amb la seva nova exposició del projecte Màquines i Energies, que va participar a la fireta tecnològica del tecnocampus el passat dia 3 de maig!

No us perdeu l’oportunitat de veure en directe les seves creacions intergal·làctiques i aprendre més sobre el món de les màquines i les energies renovables.

L’exposició estarà oberta des d’avui mateix. Podeu visitar-la amb els i les vostres alumnes, i no oblideu portar una tauleta o mòbil per poder llegir els codis QR que us interessin.

L’alumnat de 6è triomfa a la Mostra de Teatre!

El dia 30 d’abril va ser un dia memorable per als i les nostres alumnes de 6è! Van tenir l’oportunitat de participar a la Mostra de Teatre juntament amb l’escola Rocafonda i van representar les seves obres davant d’un públic entregat.

Ha estat un projecte ple d’esforç, il·lusió i aprenentatge. Els nens i nenes han treballat molt per a preparar les seves obres, assajar els seus papers i crear una escenografia espectacular. Han demostrat un gran talent interpretatiu, treball en equip i sobretot, molta passió pel teatre.

Volem felicitar a tots els participants per la seva dedicació i el seu gran treball. Ha estat un plaer veure’ls brillar i passar-s’ho bé a l’escenari.

A més, volem agrair la tasca d’en Albert, referent de la Mostra de Teatre, per la seva guia i suport durant tot el procés. La seva experiència i professionalitat han estat claus per a l’èxit d’aquesta experiència tan enriquidora!

Sens dubte, aquesta ha estat una gran experiència per a tots ells i elles. Han après moltíssim sobre el teatre, el treball en equip i la importància de perseguir els seus somnis.

Enhorabona a tothom!

Aquí teniu la galeria de fotos.

La música que escoltem: ELS SONS DE L’AIGUA (lletra de Lola Casas, música d’Àngel Valverde i veu d’Ingrid Morral)

En la setmana que celebrem la diada de Sant Jordi i el dia internacional del llibre, fem un petit homenatge a les escriptores i escriptors i, concretament, a l’escriptora Lola Casas, antiga mestra de l’escola Camí del Mig. És per això que aquesta setmana escoltem a l’escola Els sons de l’aigua, una cançó amb lletra de Lola Casas, música d’Àngel Valverde i veu d’Ingrid Morral.… Llegeix més»

Colònies 3r i 4t

Avui hem començat les colònies d’aquest curs. Estem a la casa Mas La Coromina a la Garrotxa. Estem en un lloc amb molt d’encant, gaudint i fent activitats molt interessants.
Aqui teniu l’enllaç per poder veure el que fem cada dia. Us deixem també l’Llegeix més»

Donació de Sang

L’alumnat de 6è ha treballat en la campanya de donació de sang de l’escola. Us deixem aquí el cartell amb tota la informació. Us hi esperem, no t’ho pensis, la sang és vida!

Fem un cafè

Hola a tothom,
Les sessions mensuals dels cafès d’aquest curs continuen segueixen en marxa i cada cop ampliant els seus participants. En la darrera sessió vam estar tractant el tema: Trobar temps per a nosaltres!
Són sessions engrescadores que ens ajuden a fer comunicat.
Animeu-vos a venir… Llegeix més»