MOTXILLES ESCOLARS

Aquest ajut econòmic està orientat a promoure

i garantir l’accés i la participació de l’alumnat

en situació socioeconòmica i sociocultural

desafavorida en les activitats complementàries

i en els serveis escolars.

Beneficiaris dels ajuts i conceptes de despesa:

Aquest ajut és per a l’alumnat NEE B d’I3 i d’I4, que consten a les resolució emesa pels Serveis Territorials, comunicades al centre educatiu i degudament identificats a les aplicacions RALC o Esfer@.

Com s’acredita l’alumnat NEE B?

• Certificat de trobar‐se sota la tutela de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència, emès per la mateixa Direcció general.

• Informe tècnic de reconeixement de necessitats educatives específiques derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals desfavorables, emès per un EAP.

• Certificat, emès per l’EAP, on s’indica que a l’alumne/a se li va emetre en el seu moment informe tècnic de reconeixement de necessitats educatives específiques derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals desfavorables.

• Certificat on s’indica que s’està elaborant per a l’alumne o alumna un informe tècnic de reconeixement de necessitats educatives derivades de situacions socioeconòmiques o socioculturals desfavorables, emès per un EAP.