Curs 2021 / 2022!!!

Estimades Famílies de la ZER,

Font imatge: Joan Turu

En primer lloc, deixeu-nos preguntar-vos com ha anat aquests període de vacances i esperem que totes i tots us trobeu la mar de bé i que ho hagueu pogut gaudir en família.

Dir-vos que tenim moltes ganes de trobar-nos de nou i ja queden molts pocs dies per iniciar el nou curs escolar, així doncs, volem fer una especial menció a totes aquelles famílies que s’incorporen a la ZER i a aquelles que ja fa uns quants anys que hi són. Aquest any el curs escolar, s’iniciarà el dilluns 13 de setembre de 2021 a les 9h. Us esperem amb els braços ben oberts!!!

En segon lloc, exposar-vos que ja hem posat a la vostra disposició el Pla d’Obertura de la ZER per aquest curs 2021 – 2022, en el qual recull les mesures més importants i rellevants per tal de garantir la màxima seguretat en la nostra ZER: els espais interiors dels centres, les aules, el grups – classe, les entrades i sortides, les mesures de prevenció, els espais d’esbarjo, el servei de menjador, la Llar d’Infants, … Us recomanem que hi feu una ullada, tot i això us farem arribar aquesta informació per correu electrònic, per tant, estigueu ben atents/es a les vostres bústies.

Ben aviat, també us comunicarem la informació envers les Reunions de Famílies d’Inici de Curs, així també podrem tenir un primer contacte i us podrem informar de totes les novetats que tenim preparades per aquest curs 2021/22.

Finalment, esperem que aquest curs us puguem tenir més a prop i poder implicar tota la nostra comunitat de la ZER per poder-la aproximar al projecte i així poder assolir els nous reptes.

Us desitgem molt bon inici de curs 2021-2022!!!