Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones

Avui, 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència vers les Dones. Aquesta jornada, instaurada per l’Organització de les Nacions Unides (ONU) l’any 2000, pretén conscienciar la ciutadania que la lluita contra les violències masclistes és una lluita col·lectiva que requereix la implicació de tota la societat. La data de la celebració commemora la mort de les germanes Mirabal, tres activistes polítiques de la República Dominicana assassinades per odre del dictador Rafael Trujillo el 25 de novembre de 1960.

Des de l’escola, un any més mostrem el rebuig a la violència masclista, una xacra que colpeja dones, infants i adolescents. Per eradicar-la cal la implicació de tothom, saber identificar-la i que també els homes denunciïn la violència envers les dones.

Més informació.

Curtmetratges per educar contra la violència de gènere.

Contes. Primària i Infantil.

Altres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>