Els Pastorets

El dia 20 de desembre del 2018 es va representar per segona vegada a la ZER Requesens l’obre teatral musicada: Els Pastorets.

No és fàcil organitzar assajos i representacions conjuntament amb les quatre escoles de la ZER, però ens encanten els reptes. Per això, des de l’àrea de música i amb l’ajuda i participació de la resta de tutores i tutors, ens agrada organitzar una cantata l’any. Després de l’èxit que tingué fa anys l’estrena d’Els Pastorets de Carles Mesa a la ZER Requesens, vam optar per repetir proposant-nos superar -si això era possible- l’estrena.

L’èxit va ser i ha estat el resultat final. L’alumnat ho ha passat molt bé amb la preparació, els mestres amb l’organització i esperem que les famílies amb la representació. Aquí ho compartim perquè puguem gaudir-ne una vegada i una altra sense parar.

Resultat d'imatges de els pastorets carles mesa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *