Us donem la benvinguda a la pàgina web de la ZER Requesens. Aquest format, anomenat NODES, és la nova imatge corporativa de les escoles de la Generalitat de Catalunya a l’entorn d’Internet. Hi trobareu una part amb informacions diverses sobre l’organització de la ZER i una altra més dinàmica amb activitats i esdeveniments que van succeint al llarg del curs escolar.

1r Rodajoc Virtual

La situació actual ha fet que ens hàgim d’adaptar a noves circumstàncies. El Rodajoc no ha estat una excepció i ens hem hagut de reinventar. Aquí us deixem els vídeos explicatius que han fet els i les alumnes de la nostra ZER per explicar els… Llegeix més»

Actuacions d’ACROSPORT

Gran part del segon trimestre, els i les alumnes dels grups de cicle mitjà i cicle superior hem estat treballant l’ACROSPORT. Aquestes coreografies han estat creades per nosaltres mateixos i mateixes. Hem triat des de la música a les figures, des de la composició als… Llegeix més»