Us donem la benvinguda a la nova pàgina web de la ZER Requesens. Aquest format nou, anomenat NODES, és la nova imatge corporativa de les escoles de la Generalitat de Catalunya a l’entorn d’Internet. Hi trobareu una part amb informacions diverses sobre l’organització de la ZER i una altra més dinàmica amb activitats i esdeveniments que van succeint al llarg del curs escolar.

Sortida a Llançà

El divendres 26 d’octubre els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial vam anar a Llançà. Primer vam fer una activitat a la platja de La Farella. Vam trobar petxines, cargols, crancs… Després, vam anar a dinar i a jugar al Port. Ens ho vam passar… Llegeix més»

Visita a Elna i Rivesaltes (CS)

Vendredi 11 mai, les élèves de CS de la ZER Requesens sont allés visiter la Maternité Suisse d’Elne et le Mémorial du Camp de Rivesaltes. Avant de partir, on a vérifié que nous tous, nous avions la documentation nécessaire pour aller en France : la CNI… Llegeix més»

Molí paperer

El 14 i 15 de març els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial vam visitar el molí paperer de Banyoles. Els nens i nenes d’Educació Infantil vam descobrir les fibres experimentant amb el paper. Els de Cicle Inicial vam aprendre a fer paper reciclat.