Benvinguda al NODE de la ZER Requesens

Us donem la benvinguda a la pàgina web de la ZER Requesens. Aquest format, anomenat NODES, és la nova imatge corporativa de les escoles de la Generalitat de Catalunya a l’entorn d’Internet. Hi trobareu una part amb informacions diverses sobre l’organització de la ZER i una altra més dinàmica amb activitats i esdeveniments que van succeint al llarg del curs escolar.

La fageda

El 30 d’octubre els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de la ZER vam anar a la Fageda d’en Jordà. Vam passejar en uns carruatges tirats per cavalls i, a mig camí, ens van explicar un conte. També vam passejar una estona a peu i… Llegeix més»

Cotlliure 2019

Le vendredi 7 juin nous sommes allés à Cotlliure. Les jours précédents, on a dû préparer toute la documentation nécessaire pour traverser la frontière : la carte d’identité ou le passeport, la carte sanitaire et le permis des parents. En arrivant, nous sommes allés à l’Office… Llegeix més»

Ricard Bonmatí

El 22 de març ens va venir a visitar l’escriptor Ricard Bonmatí. Ens va recitar alguns dels poemes que ha escrit i també ens va explicar algun conte del seu llibre “Contes populars catalans”.
Després de fer dues sessions amb els alumnes d’Educació Infantil i Cicle… Llegeix més»