Setmana Cultural

La Setmana Cultural és un projecte que duem a terme la setmana abans de Setmana Santa, on realitzem activitats conjuntes amb tot l’alumnat de la ZER, amb la finalitat de compartir situacions dinàmiques d’aprenentatge en gran grup i de fomentar la relació entre l’alumnat de la ZER.

L’eix dinamitzador de la Setmana Cultural varia cada curs. Al llarg dels anys hem treballat temes tan variats com ara Els Jocs Olímpics, Les tradicions catalanes, La Mediterrània, El circ, Les arts escèniques, Mima’t, Multiculturalitat

La comissió de Setmana Cultural s’encarrega de dissenyar l’esdevenir de la setmana, trobar convidats, gestionar els recursos de la ZER, organitzar mestres i tot allò que calgui. Els matins de dilluns a dijous desplacem tot l’alumnat fins a Sant Climent Sescebes per a dur a terme les activitats (a les tardes cadascú es queda a la seva escola preparant altres activitats encarades a l’últim dia). El divendres ens reunim durant de tot el dia i realitzem, com a colofó de la setmana cultural, una activitat conjunta, dinem a l’escola o a la Font Pudosa i tot seguit, i com a cloenda, projectem algunes fotos amb els millors moments de la setmana.

Els desplaçaments es fan amb autocars i el cost d’aquests, així com altres despeses, van a càrrec de les subvencions dels Ajuntaments de totes quatre escoles.

Cada vespre es penja al NODES un resum fotogràfic per tal que les famílies puguin gaudir, compartir i informar-se del que s’està fent.