VALLÈSBOT 2020: UN MÓN PER A TOTHOM

El dilluns 27 de Gener es va iniciar la tercera edició de la Vallèsbot que enguany té com a lema Un món per a tothom!  Es celebrarà el proper 27 de maig de 2020 al Parc del Congost de Granollers.

La temàtica proposada als centres participants és la diversitat funcional i, sota el lema Un món per a tothom!, l’alumnat està creant propostes tecnològiques i robòtiques per millorar l’autonomia de les persones en la seva vida quotidiana. Per això,  aquesta ocasió no l’hem volgut deixar passar i el professorat del Centre fomentarà la participació dels joves de 4t d’ESO de l’especialitat de Tecnologia per tal de viure l’experiència conjuntament amb altres escoles i instituts de la població.

Per primera vegada tots els centres educatius de Canovelles, tant de primària com de secundària, hi participarà!

El projecte Vallèsbot

Aquest projecte va néixer el curs 2017/2018 fruit del treball en xarxa entre professors, centres educatius, Ajuntaments i el Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Oriental I. Es tracta d’una activitat intermunicipal per la implementació dels coneixements de la robòtica i el pensament computacional tot donant solucions a reptes quotidians del nostre entorn més proper. A diferència d’altres projectes de vocació i cultura tecnològica, la Vallèsbot no és competitiva i es fa en horari lectiu, fet pel qual tot l’alumnat pren part de la proposta i aprèn de la construcció i programació de robots.

Molta sort a tots i esperem gaudir d’aquesta experiència al màxim.