VAGA GENERAL DIJOUS 21-2-19

L’organització sindical Intersindical CSC ha convocat una vaga general de 24 h en tot l’àmbit territorial de Catalunya per al proper dijous 21 de febrer de 2019. Altres organitzacions sindicals, com ara USTEC·STEs, representant del sector del professorat, o el Sindicat d’estudiants, representant del sector de l’alumnat, donen suport a la convocatòria.

Tenint present que cap treballador/a té l’obligació d’informar amb antelació de la seva decisió de fer o no vaga i que pot decidir adherir-se a la vaga aquell mateix dia, us comuniquem que:

A l’Institut es garanteixen els serveis mínims que dicta la Generalitat (1 persona de l’equip directiu). Aquest dia, per tant, no es pot assegurar l’atenció habitual a l’alumnat de l’Institut ni es pot assegurar que es desenvolupin les classes amb normalitat. (Per a més informació: https://www.intersindical-csc.cat/).

Atentament,

L’Equip Directiu

Visita Poblat neolític de la Draga, Banyoles.

Dilluns 21 els alumnes de 1r d’ESO han visitat el poblat neolític de la Draga de Banyoles. Es tracta d’un jaciment del neolític de fa 7.200 anys.

Aquesta sortida s’organitza des del Departament de ciències socials. Els alumnes han pogut fer una Visita guiada a les cabanes d’aquest poblat que es dedicava a la pesca i la ramaderia. També han fet diferents tallers com el de l’elaboració d’eines de pedra i l’encesa de foc.

Segur que s’ho han passat bé i han après moltes coses.

Experiència amb l’esport adaptat

“No son discapacitats; tenen altres capacitats”
El passat dimecres 21 novembre, en Gerard i en David van visitar-nos al nostre institut, Domus d’Olivet de Canovelles, i van estar fent esport amb nosaltres.
Ells són dos nois amb Síndrome de Down i esportistes del club FEM de… Llegeix més»

RECAPTE D’ALIMENTS – NADAL 2018

❄ RECAPTE D’ALIMENTS ❄

• 1r ESO: Tomàquet en llauna o arròs
  • 2n ESO: Sardines o tonyina en llauna
  • 3r ESO: Oli o sabó
  • 4t ESO: Potets per a nadons o llet en pols

Els aliments recaptats s’entregaran a la Fundació “El Xiprer” de Granollers el dijous 20 de desembre.

L’autora del cartell: Núria Paéz de 3rA.

MARXA SOLIDÀRIA – NADAL 2018

❄ PROGRAMA NADAL 2018 ❄

• Actuacions i cantades de nadales al Campanar♬
  • Entrega de diplomes als alumnes TOP