Visita Poblat neolític de la Draga, Banyoles.

Dilluns 21 els alumnes de 1r d’ESO han visitat el poblat neolític de la Draga de Banyoles. Es tracta d’un jaciment del neolític de fa 7.200 anys.

Aquesta sortida s’organitza des del Departament de ciències socials. Els alumnes han pogut fer una Visita guiada a les cabanes d’aquest poblat que es dedicava a la pesca i la ramaderia. També han fet diferents tallers com el de l’elaboració d’eines de pedra i l’encesa de foc.

Segur que s’ho han passat bé i han après moltes coses.

Experiència amb l’esport adaptat

“No son discapacitats; tenen altres capacitats”
El passat dimecres 21 novembre, en Gerard i en David van visitar-nos al nostre institut, Domus d’Olivet de Canovelles, i van estar fent esport amb nosaltres.
Ells són dos nois amb Síndrome de Down i esportistes del club FEM de… Llegeix més»

RECAPTE D’ALIMENTS – NADAL 2018

❄ RECAPTE D’ALIMENTS ❄

• 1r ESO: Tomàquet en llauna o arròs
  • 2n ESO: Sardines o tonyina en llauna
  • 3r ESO: Oli o sabó
  • 4t ESO: Potets per a nadons o llet en pols

Els aliments recaptats s’entregaran a la Fundació “El Xiprer” de Granollers el dijous 20 de desembre.

L’autora del cartell: Núria Paéz de 3rA.

MARXA SOLIDÀRIA – NADAL 2018

❄ PROGRAMA NADAL 2018 ❄

• Actuacions i cantades de nadales al Campanar♬
  • Entrega de diplomes als alumnes TOP