Projecte eTwinning

Aquest curs 2020-2021 els nostres alumnes de 2n d’ESO participaran en el Projecte eTwinning “A Virtual Tour”. Juntament amb altres escoles de Lituània, Turquia, Polònia i Portugal, treballaran de manera col·laborativa per fomentar la pràctica de la llengua anglesa en un context real. A més, també descobriran noves maneres de viure, cultures i tradicions.

eTwinning es tracta de la comunitat de centres escolars d’Europa que fomenta la col·laboració entre ells utilitzant les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC).

Cada mes els nostres estudiants realitzaran diferents tasques de col·laboració i les publicaran a la plataforma en línia Twinspace. El producte final d’aquest projecte serà la creació d’una guia virtual col·laborativa. Esperem augmentar la motivació d’aprenentatge dels estudiants envers l’anglès i la seva consciència cultural.

Pica Lletres: la millor manera d’aprendre jugant

Aquesta vegada els nostres representants van ser l’Andrea, el Joel i l’Ainhoa.

Pica Lletres és un format únic que permet als adolescents competir i divertir-se participant d’una activitat pedagògica senzilla i engrescadora: lletrejar paraules en català i resoldre jocs lingüístics enginyosos. De la combinació d’entreteniment i cultura que proposa Pica Lletres, en resulta una fórmula fresca i eficaç per aprendre ortografia.

I és que Pica Lletres és el concurs de moda entre els i les estudiants de secundària de tot Catalunya!