JORNADA DE VAGA A L’ENSENYAMENT

Us informem que les organitzacions sindicals USTEC-STES, ASPEPC-SPS i CGT han convocat una jornada de vaga en l’àmbit de l’ensenyament de 0 a 24 hores, per al proper dijous 29 de novembre de 2018.

Tenint present que cap treballador/a té l’obligació d’informar amb antelació de la seva decisió de fer o no vaga i que pot decidir adherir-se a la vaga aquell mateix dia, us comuniquem que:

A l’Institut es garanteixen els serveis mínims que dicta la Generalitat (1 persona de l’equip directiu). Aquest dia, per tant, no es pot assegurar l’atenció habitual a l’alumnat de l’Institut ni es pot assegurar que es desenvolupin les classes amb normalitat. (Per a més informació: http://www.sindicat.net/2018/novembre/vaga/comunicat.php).

D’altra banda, el Sindicat d’Estudiants ha convocat vaga estudiantil pel mateix dijous 29 de novembre de 2018. Els alumnes de 3r i 4t del Centre han seguit el protocol per poder-s’hi adherir. És per això que la Direcció del Centre us ha fet arribar una circular informativa, en què haureu d’autoritzar el vostre fill o filla perquè no assisteixi al Centre d’acord amb el vostre criteri educatiu. (Per a més informació: http://www.sindicatdestudiants.net/index.php/noticies/movimient-estudiantil/catalunya/1012-29n-vaga-general-educativa).

Restem a la vostra disposició per qualsevol aclariment.

L’Equip Directiu

Eleccions al Consell Escolar

Us comuniquem que en data del dia 1 d’octubre de 2018 es va publicar al DOGC la Resolució ENS/2232/2018, per la qual estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres i es posa en marxa el procés per a la renovació parcial… Llegeix més»

UN NOU PREMI LITERARI PEL DOMUS

Els i les alumnes del Domus d’Olivet continuen acumulant premis literaris. Aquesta vegada ha estat el premi MªLluisa Prat de Canovelles pel text escrit per la Núria Paez de 2n d’ESO: CONOCERTE FUE MI DESTINO. Felicitats Núria!

RECONEIXEMENT PRÀCTIQUES EN EMPRESA

Avui s’ha fet l’acte de reconeixement als alumnes i empreses que han col·laborat en el projecte L’Empresa Educa. En les mateixes paraules d’en David, en Mousthapha, en Denys i l’Alba: una experiència molt important per a la seva vida. Moltes gràcies a l’Ajuntament de Canovelles i el servei d’Educació que ho fa possible i sobretot els tutors i en Desi que és un educador espectacular!

AVUI TRIBUNALS DE TdS PdR

Avui dilluns, durant tot el matí, hi ha hagut exposicions a tots els cursos de la feina feta la darrera setmana. Uns treballs realitzats en grups en el que s’han posat en marxa totes les competències i habilitats apreses durant el curs.

Els Treball de Síntesi han plantejat reptes als alumnes com per exemple preparar un viatge a un país estranger, confeccionar una guia de salut pública pels Canovellins i Canovellines o exposar la vida d’un producte des de la seva creació fins a la seva destrucció.

Els i les alumnes de 4t tancaven la seva escolaritat amb la presentació d’un Treball de Recerca. Enguany s’han pogut escoltar interessants reflexions al voltant de “La peste negra”, La influència de l’Art en el món de la moda”, “Pròtesis en 3D”…

Quin goig veure com s’esforcen i s’expliquen els i les nostres alumnes!

SORTIDA A LA RIERA DEL CONGOST

El dia 7 de juny, els i les  alumnes de 1r van fer una sortida a la Riera del Congost. Estava pensada la visita a la Riera de Vallcàrquera però finalment es va canviar. Un altre dia per aprendre fent i mullant-se!