Estades d’immersió lingüística en llengua estrangera

Els alumnes de 2n d’ESO  van marxar el passat dimecres 12 de febrer a Planoles, a l’alberg Pere Figuera de Xanascat, per participar en unes estades lingüístiques en llengua anglesa. Al llarg dels tres dies que durarà l’estada, els nois i noies participaran en diferents tallers i jocs de nit. Els alumnes de 3r d’ESO també gaudiran d’aquesta experiència durant el mes d’abril.

Les estades d’immersió en llengua anglesa adreçades a l’alumnat de l’ESO són finançades pel Fons Social Europeu a través del Programa d’Orientació i Reforç per a la Millora i Suport en l’Educació, gestionat, a l’Estat Espanyol, pel Ministeri d’Educació i Formació Professional.