La Setmana de la Ciència des de diferents àmbits

A l’assignatura de Llengua Castellana de 1r d’ESO, els nois i noies han investigat l’origen del nom dels planetes a partir dels mites grecs. Han après que els planetes prenen els seus noms dels déus romans, heretats dels grecs:

A l’assignatura de Llengua Anglesa de 3r d’ESO han realitzat un mural en què hi expliquen el funcionament del sistema nerviós, ja que van treballar les malalties neurodegeneratives:

A l’assignatura de Llengua Catalana de 4t d’ESO, han creat uns tríptics en motiu del canvi climàtic, incentivant el reciclatge.

A l’assignatura de Llengua Castellana de 4t d’ESO, l’alumnat ha creat un Draw my life sobre les causes del canvi climàtic. Les dades i les evidències són cada cop més greus i cada persona, de manera individual, ha de prendre consciència del gran repte que tenim davant nostre. Actuem amb responsabilitat; el món està cridant demanant ajuda i l’hem d’escoltar.

A l’Aula d’acollida han fet unes infografies de personalitats dels diferents àmbits treballats durant la Setmana de la Ciència.