Sant Jordi 2021

El passat 23 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi! Va ser un dia molt especial, perquè vam aprofitar el moment del lliurament de premis per trobar-nos tots i totes, seguint sempre les mesures de seguretat, en el pati. Va ser un moment molt bonic, ja que aquest curs no hem pogut fer cap acte plegats. Abans del lliurament de premis, però, cada grup va realitzar una activitat diferent.

Comencem pel primer cicle. A 1r i 2n d’ESO, els nois i noies van fer un combat de versos. Les setmanes prèvies a la diada, van preparar-se un poema per recitar-lo davant de tota la classe. Cada grup-classe va escollir un guanyador/a per, després, fer un combat entre els tres primers i els dos segons. Els primers ho van fer en format virtual, per tal de no ajuntar-se els tres grups, mentre que els de segon només els va faltar el ring de combat!

L’alumnat de 3r d’ESO i l’Aula Oberta, quan van arribar al centre, es van trobar l’escena d’un crim!

La seva primera tasca va ser buscar les pistes que els havíem donat per grups per, després, redactar la història d’aquest crim: qui era la víctima? Qui l’havia matat? Per què?Després, de l’esmorzar, vam fer els lliuraments de premis dels Jocs Florals d’enguany. Hi havia fins a 8 categories, i els guanyadors i guanyadores de cada categoria van ser:

• Fotografia matemàtica
    • 1r Cicle: Maksym Kvitkovsky (2n A) per Fracció familiar
    • 2n Cicle: Mohamed Amin Rahim (3r A) per Zero patatero
    • Docents i PAS: Carlos Obrero per En tota l’esquadra
  • Poesia mural
    • 1r ESO: Judit Mata (1r A)
  • Microrelats de ciència
    • 1r cicle: Nora Chihmy (1r A)
    • 2n cicle: Adrián Colombo (4t A)
  • English letter
    • 1r cicle: Solaymane Nogch (2n B)
  •  Història d’un crim no resolt
    • Ibra Daffe, Omar Diaby i Ibra Diaby (Grup 3 de l’Aula Oberta)
  • Contes per un món millor
    • 1r cicle: Gisela Pérez (1r C) per Un amor impossible
  • 2n cicle: Abril Cerviño (3r B)
  • Combat de versos
    • 1r ESO: Amina El Faida (1r B)
    • 2n ESO: Flovelie Dalit (2n B)
  • Records i noves experiències
    • Aula d’acollida: Abdessalam Chouli (3r A)

Per acabar el dia, alguns docents vam portar a terme uns tallers als diferents grups classe. Vam: ballar Tik Toks, fer roses amb càpsules Nespresso, deixar volar la imaginació amb les aquarel·les, ser públic d’espectacles de mate-màgia, crear punts de llibre molt originals, cantar garrotins, escriure cal·ligrames i rapejar.