Eixos temàtics i sortides de la Setmana de la Ciència

El passat 16 de novembre va arrencar la Setmana de la Ciència. Durant aquests dies, s’han fet sortides, tallers i xerrades encarades als diferents eixos temàtics que seguiran:

1r d’ESO – L’Univers. L’alumnat de 1r d’ESO va visitar el planetari del Museu de les Ciències Naturals de Granollers, i va aprofitar per veure altres parts del museu, com els insectes i altres éssers vius.

2n d’ESO – Història de la ciència.  Els grups de 2n d’ESO, en el centre mateix, van fer un taller de Tangram, organitzat pel Museu de les Matemàtiques de Catalunya.

3r d’ESO – Malalties neurodegeneratives. Els nois i noies de 3r d’ESO i de l’Aula Oberta van anar al Cosmocaixa. A més a més, a 3r van rebre la visita d’en Carlos Soto i la Lola Capilla, de l’Institut de Neurociències de la UAB, que els van parlar sobre les malalties neurodegeneratives i la seva recerca. A més, van poder veure talls de cervell humà i de ratolí al microscopi https://inc.uab.cat/ca/sala-de-premsa/detall-de-noticia/la-setmana-de-la-ciencia.

4t d’ESO – Canvi climàtic. L’alumnat de 4t d’ESO va visitar el CRAM (Centre de Recuperació d’Animals Marins), on van esbrinar quin és l’impacte de l’ésser humà a l’ecosistema marí, en aquest cas, del Mar Mediterrani.

La setmana que ve faran més activitats!