25 de novembre | Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

En motiu del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, l’alumnat de l’Institut va realitzar una activitat conjunta.

Tot va començar a l’hora del Pla lector, en què l’alumnat de 1r d’ESO van llegir la història de les germanes Mirabal, i la resta de cursos, el manifest que ens fa arribar l’Institut Català de les Dones. Posteriorment, se’n va fer una reflexió.

Una vegada tornats del pati, se’ls va repartir un full en blanc en què hi havien de dibuixar la seva mà i escriure-hi un desig, una queixa… Algun lema que volguessin expressar després d’haver reflexionat. En un dels passadissos del mòdul gran s’hi van penjar dos murals de color violeta, color que fa referència al moviment feminista, perquè els nois i noies poguessin enganxar-hi la seva mà. D’aquesta manera, i sota el lema La vostra lluita és la nostra, alumnes i professorat, ens donem les mans per combatre aquest tipus de violència.