Els alumnes de 3ESO visiten Catalunya Ràdio

El passat 1 de març l’alumnat de 3ESO A va visitar l’emissora de Catalunya Ràdio, a Barcelona. La visita s’emmarca dins el projecte que fan a les matèries de Llengua catalana i Llengua castellana “Fem de periodistes”. Amb l’ajuda d’un guia, van fer un recorregut per les instal·lacions i van assistir al programa “El matí de Catalunya Ràdio”. A més, van fer un simulacre de butlletí de notícies: diversos alumnes van gravar en un estudi les notícies del dia. La sortida va ser molt interessant i profitosa. Els alumnes van escriure una crònica periodística, en què van narrar els fets que van viure.

Aquí teniu unes quantes imatges de la sortida. Després de les fotos podeu sentir el butlletí de notícies, gravat pels alumnes.