Model híbrid

​​​​​​En quines circumstàncies es pot tenir en compte el model híbrid als ensenyaments postobligatoris?

De forma molt excepcional, i en cas que no sigui possible mantenir les activitats de forma presencial durant tota la jornada lectiva (per manca d’espais, per nombre d’alumnes, per dificultats en l’organització de l’optativitat mantenint les mesures de seguretat, …).

A 3r i 4t d’ESO es pot preveure un model híbrid garantint un mínim del 50 % presencial?

No, en l’etapa obligatòria l’organització del centre ha de garantir la plena presencialitat de l’alumnat.