Optatives

Es pot plantejar fer l’optativitat i la segona llengua al centre barrejant alumnes, però amb mascareta?

Sí, mantenint les mesures de seguretat establertes per Salut.

Les matèries optatives de Cultura Clàssica i Emprenedoria, i la segona llengua estrangera continuen sent d’oferta obligatòria?

Sí. No hi ha cap canvi curricular en relació amb altres cursos.

A 4t d’ESO, es poden barrejar dos grups per poder fer matèries de modalitat o optatives?

Sí, sempre respectant les mesures de seguretat (distància, higiene i mascareta).

A 4t d’ESO es poden fer les matèries optatives i la segona llengua de manera telemàtica?

No. El currículum s’ha d’oferir en modalitat presencial. Tanmateix es poden implementar modalitats d’atenció a l’alumnat de forma telemàtica dins del centre educatiu. D’altra banda, els centres han de preveure l’organització d’una oferta no presencial en el seu pla de contingència, per si calgués fer un confinament total o parcial.