Gestió de casos

Què cal fer si se sospita que un alumne o alumna té símptomes de covid-19?

Se l’ha de portar a un espai separat d’ús individual. Es pren la temperatura. S’ha de contactar amb la família per tal que vingui a buscar l’infant o adolescent. Si no es localitza a la família, caldrà romandre amb l’infant al centre. Si presenta símptomes de gravetat s’ha de trucar al 061.

Davant d’un cas d’un alumne o personal del centre sospitós de covid-19 que roman al seu domicili, què cal fer mentre no es confirmi si és positiu?

L’activitat del centre continuarà amb normalitat a l’espera del resultat.

Què cal fer si es dona un cas de covid-19 al centre?

Cal comunicar-ho al servei territorial, que ho comunicarà a Salut pública, que donarà les instruccions sobre les mesures de quarantena que cal prendre.

Qui decideix les mesures que cal prendre en un centre davant d’un cas positiu de covid-19?

Les autoritats sanitàries competents.