Promoció batxillerat 2022-2023 a l’Institut les Margues

A l’institut Les Margues de Calldetenes iniciem el curs 2022-2023 amb una novetat que ens fa molta il·lusió de compartir: enguany omplirà les nostres aules la primera promoció d’alumnes que completarà el batxillerat al centre.

Aquest curs té per objectiu preparar l’alumnat per accedir a la universitat i als cicles formatius de grau superior. S’ofereixen les modalitats de ciències i tecnologia, i  humanitats i ciències socials, un ampli ventall de possibilitats perquè cada estudiant pugui construir el seu camí i aconsegueixi un futur laboral ple d’èxits.

A Les Margues fem un pas més i oferim un seguiment personalitzat dels alumnes i un acompanyament constant per atendre les seves necessitats, sempre amb un tracte familiar i proper, tant amb els alumnes com amb les famílies, en un ambient de respecte i confiança. Per això, és un orgull per a tot el nostre equip de professionals poder oferir uns estudis de batxillerat que donin resposta a la necessitat de transformació d’aquesta etapa i d’adaptació al món actual.