Vacunes per salvar el medi ambient!

El dia 5 de juny és el dia Mundial del Medi Ambient i se celebra des de 1974. Aquest dia ens ajuda a fomentar la sensibilització i l’acció a escala mundial per a la protecció del nostre medi ambient. Ens preocupen les qüestions ambientals referents a la contaminació del mar i l’escalfament global, el consum sostenible i els delictes contra la natura.

Des de l’assignatura de Medi ambient i seguint les indicacions del grup d’Escoles verdes hem fet el nostre cartell amb les vacunes necessàries per salvar el Medi Ambient. Això ho hem notat quan hem estat confinats, sense sorolls, amb l’aire més net i veient ocells campant tranquil·lament pels nostres carrers. Malauradament, el fet d’estar confinats per la Covid-19 no és real ni agradable, però ens fa pensar en com podem canviar el destí de la Terra. Les nostres accions poden canviar el Medi Ambient. Podem anar a peu, amb bicicleta o patinet a molts llocs, utilitzar el transport públic, deixar d’utilitzar envasos d’un sol ús, escoltar música amb cascos quan estem al carrer per respectar el silenci interior de la resta de ciutadans, o simplement deixar d’escoltar música i gaudir de la remor dels nostres carrers. Les nostres accions són molt valuoses i us animem a seguir pensant en la Terra, com habitacle que ens permet viure, respectem-la.

Esperem que us agradin les nostres vacunes!