Tasques digitals

Benvolgudes famílies,

Tal com us vam dir que faríem dimecres passat, us enviem en el document adjunt un recull més de tasques preparades pel professorat del centre perquè els nois i noies puguin fer a casa durant el període de confinament. Aquesta vegada el professorat hem fet una proposta d’activitats digitals. La setmana vinent us enviarem un altre correu amb un llistat de tasques no digitals.

Ens agradaria remarcar que el fet de no avaluar aquestes tasques no és una decisió del nostre centre sinó que són instruccions del Departament D’Educació. Però això no significa que, aquesta feina que preparem i coordinem entre el professorat del centre, no tingui cap valor per l’aprenentatge de l’alumnat. Totes les tasques que proposem estan pensades per afavorir l’aprenentatge dels nois i noies i, per tant, el professorat en fa i en farà un seguiment.

El Departament d’Educació ens indica que no podem fer avaluació qualificativa de les tasques per tal de no perjudicar a l’alumnat amb menys recursos, els que no disposen de connectivitat. Per tant, si el Departament d’Educació ha pres la decisió de demanar als centres que no qualifiquin les tasques és perquè vol garantir l’equitat entre tot l’alumnat del país.

Però hem de dir que l’avaluació és un terme més ampli. Malgrat no poder qualificar, sí que podem demanar el retorn de les tasques i analitzar la feina feta ja que, com us hem dit abans, totes les activitats que us enviem són significatives per l’aprenentatge de l’alumnat. I això és el que farem. Per tant, us animem a encoratjar els vostres fills i filles perquè aprenguin a gestionar el seu temps i realitzin les tasques que els anem proposant. Quan puguem tornar al centre, farem una valoració de tot el que s’ha fet.

Us volem recordar també que és molt important que aquests dies, a part de fer diàriament feina acadèmica, respecteu el descans i el temps de lleure dels nois i noies i també afavoriu les activitats amb família a casa .

Per a més informació sobre les instruccions que tenim del Departament d’Educació podeu llegir la següent nota de premsa: http://ensenyament.gencat.cat/ca/inici/nota-premsa/?id=383972

Esperant que tingueu un bon estat de salut i que ens puguem retrobar ben aviat, rebeu una cordial salutació.

Equip directiu