PRESENTACIÓ EQUIP DIRECTIU

Benvolgudes famílies,

Us informem que el curs 2019-2020 comença amb un nou equip directiu a l’institut Les Margues format per:

• Directora: Núria Saborit Coll
  • Cap d’estudis: Pilar Juanola Clé
  • Secretari: Albert Martínez Elcacho
  • Coordinadora pedagògica: Elisabet Benet Vila

Encarem un projecte de direcció per a 4 anys amb responsabilitat, compromís, molta il·lusió i voluntat de treballar per aconseguir que els nostres alumnes esdevinguin persones preparades per afrontar els reptes que ens planteja la societat del segle XXI, un món canviant, complex i divers.

Així doncs els nostres objectius principals, tal com marca el Departament d’Educació, són millorar els resultats educatius i millorar la cohesió social.

Esperem i desitgem poder treballar conjuntament amb totes les famílies i, d’aquesta manera, aconseguir el nostre objectiu comú: una educació excel·lent per a tot l’alumnat de l’institut Les Margues.

Cordialment,

Equip directiu