Matèries optatives batxillerat 2022-2023

Del 20 al 26 d’abril es podran presentar les sol·licituds de preinscripció al batxillerat pel curs 2022-2023.

Recordem que el nostre alumnat de 4t d’ESO que confirma la continuïtat al centre no li cal fer la preinscripció.

Aquesta és la nostra oferta quant a matèries optatives que es podran cursar, en tots els itineraris: l’Humanístic, el de Ciències Socials/Empresa, el Científic, el Científic-Tecnològic, i el Tecnològic.

Es tracta d’una oferta provisional, ja que està condicionada a les matèries optatives que trïi l’alumnat que faci la preinscripció en primera opció a l’Institut Les Margues.

D’aquesta manera, la voluntat del centre és poder oferir totes les matèries optatives que vol cursar l’alumnat que vulgui fer el batxillerat al nostre institut.