La Marató 2020

El dimarts dia 15 de desembre, els alumnes de 3r  vam assistir a una xerrada virtual sobre la Covid-19 en motiu de La Marató de TV3 d’enguany.

La Mònica va ser la noia que ens va fer la xerrada. Per començar ens va mostrar un vídeo de la malaltia, en el qual la Judit Neddermann portava el fil conductor i xerrava amb famílies que havien patit la malaltia. I també, dos experts en aquesta malalta, el Dr. Juanjo Garcia i la Dra. Magda Camps, ens anaven aclarint i exposant les claus del coronavirus SARS-CoV-2.

Vam veure com afecta aquest virus i les conseqüències que pot arribar a tenir. Ens va fer conscienciar i  adonar-nos que per molt que ens ho sembli això no ha acabat i que tenim la sort dels sanitaris que dia i nit estan treballant de valent. Nosaltres també els podem ajudar fent la nostra senzilla tasca que és respectar les mesures de seguretat.  No  saps mai si et tocarà a tu, o no i com t’afectarà.

A continuació ens va presentar un PowerPoint amb dades actuals sobre la Covid-19 a Catalunya, quines proves es fan per detectar la malaltia i quines són les mesures de prevenció.

Per finalitzar la sessió, es va proposar una ronda de preguntes però com que ens va quedar tot molt clar no va caldre fer-ne cap.

Gràcies per aquesta xerrada Mònica!

Alumnes de 3r d’ESO