Jornades Càpsula 4t ESO

Dimecres 1 de març, els alumnes de 4t d’ESO han participat de les Jornades Càpsula, al recinte Firal El Sucre. Aquestes són unes jornades dedicades a l’orientació acadèmica i professional.

A més de visitar els diferents estands i punts d’orientació relacionats amb els estudis després de l’ESO, els nostres alumnes han participat d’activitats orientades a l’autoconeixement i benestar emocional,  i han pogut  entrar a diverses Xerrades i Taules Rodones. Per exemple, en la Xerrada ‘Si tu vols pots!”, el Dr Roman Castro ha demanat al jovent que fessin l’esforç d’imaginar-se la seva vida en un termini de 10 anys. A partir d’aquest pensament, ha suggerit unes preguntes: Què necessitem abandonar? Què podem continuar fent? Què hem de començar a fer?

Sens dubte, aquestes jornades han estat un cop més de gran ajuda!