Ja som Escola Verda!

Després d’haver seguit el procés per formar part de la Xarxa d’Escoles Verdes,  el Conseller de Territori i Sostenibilitat, Hble. Sr. Damià Calvet, i el Conseller d’Ensenyament, Hble. Sr. Josep Bargalló, ens van lliurar el distintiu d’Escola Verda a l’acte celebrat a Cornellà de Llobregat el dissabte 1 de desembre de 2018.

Aquest passat dilluns 10 de desembre de 2018, hem tingut el goig d’inaugurar i col·locar el distintiu d’Escola Verda, que referma el nostre compromís d’incloure en les nostres accions educatives els reptes i els valors de la sostenibilitat.

Com a comunitat educativa, a partir d’ara i cadascú en el seu àmbit, més que mai ens cal participar i implicar-nos d’una manera activa en la millora del centre i de l’entorn des del punt de vista mediambiental, ecològic i sostenible.

Com per exemple:

• La recollida selectiva de les deixalles.
  • Promoure la utilització de la carmanyola personal amb l’objectiu de reduir els embolcalls d’alumini i paper film.
  • La sensibilització i promoció de la importància de les tres R: reduir, reutilitzar i reciclar.
  • Promoure la realització de treballs i projectes de recerca sobre medi ambient i sostenibilitat.
  • La participació en el Projecte pati.
  • La gestió dels recursos del centre tenint en compte els objectius marcats.

Per fer-ho possible seguirem i ens esforçarem a fer efectiu el pla d’acció educativa proposat per la Comissió d’Escola verda.