Festival de Nadal 1r ESO Auditori Teatre de Calldetenes

Benvolgudes famílies,

Us informem que el dia 20 de desembre a les 19.00h celebrem el 4t festival de Nadal dels alumnes i per a les famílies de 1r ESO a l’Auditori Teatre de Calldetenes (us adjuntem el cartell que ha elaborat l’alumnat de 1r ESO).
La programació és la següent:

1a Palladio peça instrumental 2a Cançó Tornarem de Lax’n Busto 3a Poemes en francès 4ª Cançó Adiemus 5a Poema col·lectiu «L’home dels nassos» 6a Nadala «Cançó de Nadal» 7a Regalem paraules 8a Nadal «Estimo el Nadal» 9a  Esquetxos d’anglès 10a Recital de poemes 11a Cançó «Suite comercial Navideña» 12ª Mostra de fotos.Es tracta d’una activitat per recaptar diners pel Fons social de l’Institut, per tant, hi haurà la possibilitat de fer una aportació voluntària a la sortida de l’acte. Hi esteu tots convidats!