Com encarem el tercer trimestre?

Benvolgudes famílies,

Desitgem que estigueu bé de salut i que la situació sigui el més suportable possible.

Com bé sabeu, dimarts, 14 d’abril, es va iniciar el tercer trimestre. Tot sembla indicar que la situació de confinament s’allargarà més del previst inicialment i, per tant, s’han d’anar prenent mesures sobre com encarar aquest final de curs atípic. Fins ara, s’han enviat diferents propostes d’activitats (digitals i no digitals) enfocades a garantir que l’alumnat no perdés els hàbits d’estudi i pogués compaginar les hores de treball escolar amb les de descans i lleure. Volem recordar també que la Setmana Santa era un període no lectiu i, per tant, no es va enviar cap proposta d’activitats durant la setmana passada.

Ara cal reorganitzar tota l’activitat. Adjuntem un document amb les indicacions i directrius que regiran el tercer trimestre a l’institut Les Margues.

Rebeu una cordial salutació,

Equip directiu