Campionat Interescolar d’Atletisme 3r d’ESO

El passat divendres 25 de maig es va celebrar el primer Campionat Interescolar d’Atletisme amb 3r d’ESO.

Els instituts participants van ser: Casals Gràcia, La Gleva, Institut Antoni Pous, El Roser, Institut de Gurb, Institut de Vic i Institut Les Margues.

Tant els nois com les noies varen guanyar en la seva categoria quedant els primers a molta distància dels segons.

Val a dir que hi havia un premi a l’afició, i tot i que ens van reconèixer que havíem guanyat, van donar la copa de l’afició als que van empatar amb els tercers, però els nostres alumnes no es van queixar….. massa.

Els 3 primers de cada prova pujaven al podi i els donaven una medalla i una beca per entrenar tota la temporada que ve.

Premiats:

Núria Marfà: 1a 60 llisos  i 1a 60 tanques     Guillem Ricart: 1r salt de llargada

1a 60 tanques                          Èric Puente: 2n 60 tanques

Cèlia Martí : 1a  llançament de vòrtex           Gerard Curós: 3r 60 llisos

Ivet Clos: 1a 1000 llisos                                Èric  Cuadrado: 3r salt de llargada

Rut Ordeix:  2a 60 tanques                            Laia Freixas: 3a 60 tanques

Laura Torrijos: 3a llançament de vòrtex         Júlia Rusell: 3a 1000 llisos

Dario Lop: 2n 1000 llisos

L’equip de relleus estava format per: Ivet Curós, Meritxell Funoll, Paula Torras, Jordi Gutiérrez, Abderraman Bencherki i Gerard Curós. Van quedar tercers.

atletisme18