Una alumna de l’Institut, guanyadora del 1er Premi del Concurs Literari de Can Pedrals

El passat divendres 19 de maig el jurat va emetre el seu veredicte a la Sala Tarafa de Granollers. L’alumna Irene del Pozo va resultar-ne guanyadora, i va rebre el seu reconeixement de mans del jurat, l’alcalde de Granollers, Josep Mayoral, i la regidora de cultura, Mireia López, en un acte emotiu que va comptar amb la participació de l’artista granollerina Ivette Nadal. En l’acte també es va fer pública lectura dels escrits guanyadors de cada categoria.IMG_20170519_183429

Tot va començar el 13 de març quan una representació de 8 alumnes del nostre Institut, seleccionada pel professorat de llengües, va participar en la LX edició del Concurs Literari Escolar organitzat per la Biblioteca Can Pedrals de Granollers. L’alumnat convocat va disposar de dues hores per escriure un microrelat a partir d’una frase inspiradora proposada per l’organització: “De quin país és aquest estranger?”. Es tractava de relatar una història de ficció, amb un subjecte i una acció.

El jurat, format per 5 persones vinculades a l’àmbit literari de la ciutat va atorgar el 1r dins la categoria B (alumnes de 1r i 2n d’ESO) a la nostra alumna de 2n d’ESO Irene Del Pozo Ruiz i va valorar l’originalitat en el tractament del tema, el ritme narratiu, la capacitat d’estructuració, la sintaxi, la riquesa de vocabulari i la cal·ligrafia.

Felicitem a la Irene, així com a la resta de guanyadors, pel seu esforç i treball!

IMG_20170519_181955

IMG_20170519_1823407