Preparació de les III Jornades d’Esports Alternatius de L’Institut Marta Estrada

El dimarts, 4 de desembre del curs 2018-19, els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Marta Estrada portaran a terme les III Jornades d’esports alternatius.

Des del centre hem tingut l’oportunitat de convidar un dels creadors dels esports alternatius que realitzarem al llarg de la jornada. La persona convidada és en Juanjo Bendicho, el creador del Colpbol.

A la jornada, només practicarem esports alternatius. Els quals es caracteritzen per: ser fàcils de jugar, tenen un reglament flexible, fomenten la igualtat de gènere, és un esport inclusiu i trenca amb estereotips dels esports més convencionals.

La jornada consta de 3 camps: En un d’ells es farà el Colpbol, en un altre el Goubak i finalment, a la pista del mig, es farà una activitat amb el Juanjo Bendicho en què els alumnes crearan un joc alternatiu i després el jugaran.

La Jornada serà al pavelló Municipal el Congost de Granollers. Aquesta consta de 2 franges:
• La 1a serà de les 8.30h a les 12.00h
• La 2a serà de les 12.00h a les 14.45h

A cada franja hi participarà un institut de la ciutat de Granollers però encara estem pendents de confirmació.

En finalitzar la primera i segona franja farem un coffee – break i l’entrevista al convidat, Juanjo Bendicho.

Esperem una gran participació i diversió de tothom!