Corsaris al XIV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

Enguany l’institut ha participat a la fase de quarts de final del catorzè Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta que s’ha celebrat a la Sala d’Actes de l’Escola Joan Avelló, a Mollet del Vallès. El nostre lector ha estat en Xavier Cepeda, de 2n d’ESO Èpsilon, en la categoria de Corsaris. Li ha tocat llegir el setè fragment de la novel·la Adam i Thomas, d’Aharon Appelfeld.

L’alumne participant, que ha manifestat haver gaudit molt de l’experiència, ho ha fet molt bé i ha rebut com a obsequi un diploma acreditatiu i dos llibres.
Professorat del centre i l’alumna Aina Cabré, també del grup Èpsilon i escollida reserva, han acompanyat en Xavier a l’acte.
Un cop acabada la lectura, els participants i el públic assistent han pogut gaudir de les actuacions musicals de la coral d’alumnes de l’escola Joan Avelló de Mollet.