Participem a la jornada sobre aprenentatge basat en projectes “Anatomia d’un projecte”

Aquest dissabte l’Isaac Muro, professor de l’institut ha participat com a facilitador/assessor en la jornada sobre Aprenentatge Basat en Projectes organitzada per l’Associació Rosa Sensat, amb el títol “Anatomia d’un Projecte: el treball globalitzat als instituts”.

En aquesta jornada, coordinada per Boris Mir, s’han analitzat col·lectivament projectes que es desenvolupen en sis instituts de secundària i, amb l’acompanyament dels docents que els estan portant a l’aula, s’ha reflexionat sobre l’avaluació, l’organització dels aprenentatges, la relació entre competències i continguts, i el rol del docent i de l’estudiant en l’aprenentatge globalitzat. Això s’ha fet usant de punt de partida els projectes globalitzats de l’Institut Marta Estrada de Granollers, de l’Institut de Matadepera, de l’Institut Escola Les Vinyes de Castellbisbal, de l’Institut Tordària de Tordera, de l’Institut Joan Oró de Lleida i de l’Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes. Isaac Muro ha ajudat el professorat a analitzar el Projecte Globalitzat “Earth Fluids Congress” que aquest curs ha fet l’alumnat de 1er d’ESO.

Podeu trobar Tweets i comentaris sobre les jornades en el hashtag #AnatomiaABP

Fotografies de @josgnzlz i @azahara_casas